







- מנוע דיזל
- כונן ארבעה גלגלים אמיתי לפי דרישה
- מתלה עצם משאלה כפול עצמאית
- שידור CVT סגור לחלוטין
- הומולוגיה
ה- XUV 855D מופעל על ידי מנוע דיזל 854 סמ"ק (0.854-L), תלת צילינדר, מקורר נוזלים, ארבע מחזורים.
המנוע המתקדם מספק תגובת התחלה, סרק ומצערת מעולים במהלך ההפעלה. עם רעידות וקשיחות רעש מינימליות (NVH), ה- 855D הוא הסולר החלק ביותר והשקט ביותר ברמתו.
המנוע מציע את ביצועי הביצועים והאמינות הבאים:
דיזל הזרקה עקיפה עם תקעים זוהרים מבטיח התחלה מהירה בטמפרטורות הקרות
מדורג 16.1 קילוואט (21.9 כ"ס) במהירות 3400 סל"ד באמצעות ECE-R24 סטנדרטית
תכנון שסתומי תקורה ליעילות רבה יותר וחסכון בדלק
תואם פליטה של רובד 2 / IV (ארה"ב) ו EC (אירופאי)
מסנן שמן מסתובב לשירות קל
פעולה שקטה בכל טווחי הסל"ד
בוכנות מצופות מוליבדן
בלוק צילינדרים וקופסת הילוכים בקשיחות גבוהה
משאבת מים בעלת זרימה גבוהה ומעילי מים אופטימליים שומרים על טמפרטורת פעולה קבועה ומבטלים נקודות חמות
מערכת שימון בלחץ מלא
משאבת דלק מכנית בשורה
חמש נקודות, גומי מבודד להפעלה שקטה ורטט מינימלי
ניקוי אוויר בעל כפול אלמנטים הניתנים להחלפה יבשה עם כניסה מרחוק ומחוון הגבלה
מיכל התאוששות נוזל קירור מתבונן מאפשר למפעיל לבדוק את מפלס נוזל הקירור מבלי להסיר את מכסה הרדיאטור
תא רדיאטור אטום שומר על זבל ופסולת בצד החיצוני של הסורג
כדי להשלים את המסגרת המסוגלת ביותר הקיימת ברכב שירות בעל ביצועים גבוהים, ה- XUV מצויד במתלה עצמאי עם ארבעה גלגלים.
מתלה כפול זרוע A קדמית ואחורית מספק נסיעה חלקה על פני שטח מאתגר ומאפייני גרור מעולים.
מערכת המתלים כולה עברה אופטימיזציה לטפל בשום מטען עד למטען מרבי מבלי לפגוע באיכות הנסיעה או ביציבות הרכב.
תכונות המתלה הקדמיות הכפולות של הזרוע כוללות:
נסיעה של 203.2 מ"מ (8 אינץ ') מספקת דחיסה בשפע והארכת גלגלים, המשאירים את כל ארבעת הגלגלים על הקרקע לטובת גרירה ושליטה ברכב מעולה.
סרגל אנטי גליל מוצק בגודל 17.5 מ"מ (0.6875 אינץ ') עם חיבורי חיבור מבודדים וגומי באופן מלא למוט רולב גוף מינימלי ותפעול שקט
מפרקי אצבעות ברזל יצוק מכבדות בעלות תפקידים כבדים לתמיכה בזרועות, פיר קורות החיים והגלגל
סובב זרועות A זרוע גומי ללא תחזוקה למשך חיים ארוכים ותפעול שקט
הגנה מפני קורות חיים מפני מקלות שעלולים לנקב את מגף הגומי
תכונות המתלה האחורי העצמאיות הכפולות עם זרוע כוללות :
אורך לא שווה, מבנה זרוע A כפול לבקרה ונסיעה מעולה של הגלגלים
נסיעה הכוללת 228.6 מ"מ (9 אינץ ') מספקת דחיסה בשפע והארכת גלגלים, השומרים על כל ארבעת הגלגלים בשטח לקבלת משיכה מעולה, איכות נסיעה מעולה ושליטה ברכב
סליל מעל זעזועים סופג את השטח התובעני ביותר
זרועות A המיוצרות מצינורות מרובעים / מלבניים מצמצמים את המשקל כשנותרים נוקשים
זקופי ברזל יצוק מעוקבים כבד תומכים בעומסי גלגלים עם שורה כפולה של מיסבי כדור
קורות הגנה מפני קורות חיים מונעים מקלות העלולים לנקב את מגף הגומי
מוט התנעה אחורי ליציבות רוחבית
לרכב השירות Gator ™ XUV Crossover רכב יש מערכת תובנית מהונדסת מדויקת המנצלת את כוח המנוע באופן מלא, תוך אופטימיזציה של יכולות האצה, הובלה, גרירה וטיפוס על גבעות. הכוח מועבר מהמנוע דרך מערכת מצמד משתנה ברציפות לטראנסקס.
מרכיבי המפתח במערכת הכונן כוללים:
ההנעה במהירות משתנה מורכבת משני מצמדים וחגורת הנעה:
מצמד הכונן מחובר למנוע.
מצמד מונע מחובר לטרנסקל.
התכונות כוללות:
מערכת בלימת המנוע משתמשת בחגורה הדוקה להפעלה, ומחייבת שרוול סרק על המצמד הראשי לניטראלי. המצמד המשני הוא תכנון חדש ומוטבע העושה שימוש בנגינה כדי לכוונן את האצה וההאטה של הרכב. המצמד יישאר פעיל, ויספק האטה עד כ -5 קמ"ש (3 קמ"ש).
צריכת האוויר CVT (Transmission Variable Transmission Variable Continuously Transtain Transmission) שואבת 50 אחוז יותר אוויר לעומת עיצובים קודמים, כדי להפחית את החום ואת כמות צריכת המים במערכת ה- CVT. המערכת מפחיתה את החלקה בחגורה ומשפרת את העמידות.
הילוך קדימה במהירות גבוהה ומהירה:
טווח נמוך הוא 0 קמ"ש עד 43 קמ"ש (0 קמ"ש עד 27 קמ"ש) XUV825i
טווח גבוה הוא 0 קמ"ש עד 71 קמ"ש (0 קמ"ש עד 44 קמ"ש) XUV825i
טווח נמוך הוא 0 קמ"ש עד 24 קמ"ש (0 קמ"ש עד 15 קמ"ש), XUV855D ו- XUV855D S4
טווח גבוה הוא 0 קמ"ש עד 51 קמ"ש (0 קמ"ש עד 32 קמ"ש), XUV855D ו- XUV855D S4 (מוגבל ל 40 קמ"ש (25 קמ"ש) עם ערכת הומולוגציה של EEC)
יכולת לזחול לאורך לאט כדי לתמרן בחללים צמודים
מארז מצמד מלא רגיל עם מאוורר במהירות גבוהה מספק חיי חגורה ומצמד ארוכים יותר
מאפשר גישה רבה יותר דרך מים בגובה 56 ס"מ
מצמדים ביחס גבוה עם שלושה משקלי פקה לעומס מהדק חגורה מרבי בתנאי מומנט גבוהים
יחסי הפחתת תוואי כוח:
טווח יחסי ההפחתה השלם להילוכים גבוהים הוא (8.6: 1 במהירות העליונה ו 42: 1 במעורב מצמד ראשוני
טווח יחסי ההפחתה המלא להילוכים נמוכים הוא (17.9: 1 במהירות העליונה ו 86.8: 1 במעורב מצמד ראשוני
הערה: מסירה ומומנט לקרקע תלוי בגודל הצמיג שהוא פונקציה של גודל ולחץ נומינלי. יחסים אלה ישתנו בהתאם לדגם הרכב.
איך עובד הכונן המהיר המשתנה:
ככל שעולה מהירות המנוע, מצמד ההינע העמוס על קפיץ נסגר על ידי משקולות שנכפות החוצה על ידי כוח צנטריפוגלי.
כאשר מצמד ההינע נסגר, החגורה רוכבת עד לקוטר הגדול ביותר של מצמד ההנעה ומכריחה לפתוח את המצמד המונע.
כאשר החגורה פועלת בקוטר הקטן ביותר של המצמד המונע, עולה המהירות המועברת לטראנסקס.
המצמד המונע נועד לחוש עומסים משתנים (שיפועים, בוץ וכו ') ומתאים כל הזמן את מהירות ההנעה כלפי מעלה או כלפי מטה כך שסל"ד המנוע יישאר אופטימלי.
פירי TRANSAXLE, MFWD ו- CV
ממשק מפעיל
מערכת 4WD אמיתית לפי דרישה עם דיפרנציאל נעילה אוטומטית ומתג נדנדה אלקטרוני רכוב על השעון היא הטובה ביותר בכיתה; כאשר מתג הנדנדה נמצא במצב פועל (4WD), ההפרש הקדמי יינעל אוטומטית לכדי משיכה נוספת בעת הצורך, אך כאשר מתג הנדנדה במצב 'כבוי' (2WD), הרכב יישאר במצב 2WD
מספק מתיחה יוצאת דופן בתנאים מאתגרים
שומר על פעולה ידידותית לדשא במצב 2WD
מואר לנראות בתנאי אור נמוכים
טרנסקסל
טרנסקלר אמבטיה שמן דו-מהיר סגור לחלוטין מאפשר יכולת משיכה מעולה
עיצוב אלומיניום יצוק הוא החזק ביותר בתעשייה
הילוכים קדמיים ואחוריים משמשים להפעלה שקטה
עוזר גרירה אחורי (נעילת דיפרנציאל) מובנה ויכול להיות מעורב לפי דרישה
מאפשר לנעול את גלגלי ההינע האחוריים זה לזה
מספק משיכה מוגברת במקומות קשים
הערה: תכנון דיפרנציאלי מצמצם את השפשוף של הדשא במהלך סיבובים מכיוון שהוא מאפשר לגלגלים הפנימיים להסתובב לאט יותר מאשר הגלגלים החיצוניים
משולב בטיחות התחלה ניטראלי למערכת הצתה של מנוע
מסבים גדולים ואטומים ממוקמים בתוך הדיור להגנה ועמידות טובה יותר
מכיל מארז הילוכים להעברת כוח ל- MFWD
ממשקי פיר משוריינים להעברת מומנט ועמידות מירבית
כל גלגלי ההינע מכוונים מפלדת הילוכים בדרגה הגבוהה ביותר
מוגן על ידי צלחת החלקה
הנעה קדמית מכנית
תכנון אלקטרוני הוא נעילה אוטומטית לנוחות השימוש
מתפקד כמו דיפרנציאל נעילה כאשר הוא מאוורר, אך כמו דיפרנציאל פתוח בעת פינה
מציע מעורבות חיובית של שני הגלגלים הקדמיים קדימה ואחורית כחבילה דיפרנציאלית
מעורבות אוטומטית בטיסה - אין צורך בהצמדות משמרות
מוגן על ידי צלחת החלקה ומסגרת
פירי כונן
קוטר הפיר האחורי האחורי מודד 27 מ"מ (1.1 אינץ ') ומתוכנן לשיא מומנט ומנוע בלימה
קוטר
הציר הקדמי של קורות החיים מודד 23.9 מ"מ (0.94 אינץ ') ומתוכנן לשיא מומנט מנוע שיא (פיר ציר לפיר MFWD) בקוטר 23 מ"מ (0.91 אינץ') ומתוכנן למומנט שיא של המנוע.
כל המפרקים של ציר ה- CV והפיר הם נטולי תחזוקה ומוגנים באמצעות מגפי Neoprene בלעדיים לעמידות
תיבת המטען הדלוקס מורכבת מחומר מרוכב פוליפרופילן מלא זכוכית שכולל 15 אחוזים, שמבטל חלודה, שקעים ומפחית רעש.
ניתן לפתוח או להסיר את דלת הזנב לצורך ניקיון קל יותר ונשיאת פריטים ארוכים יותר. דלת הזנב שופרה, כוללת ביצועים דמויי משאית וניתנת להפעלה ביד אחת.
ניתן להסיר גם את השרוכים המותקנים הרגילים כדי להוריד את דלת הזנב ל -150 מעלות למשימות טעינה ופריקה נוחות.
תיבת המטען הדלוקס כעת קלה יותר לתפיסה, לפתיחה, להעלאה, ולהנמכה בעזרת תכנון הידית המשולבת ועזרת הגז.
מוט תומך מסופק כדי להחזיק את התיבה במצב זקוף לנוחיות המפעיל, כמו גם נסיעה ציר התיבה
תיבת המטען הדלוקס מציעה נקודות קשירה משולבות לשיפור הגמישות. נקודות קשירה ממוקמות באזורים הבאים:
ארבע פינות בתוך מיטת ארגז המטען
ארבע נקודות בשומר העומס ישירות מאחורי תחנת המפעיל (A)
סורגים קשורים משני צדי תיבת המטען (B)
שש נקודות בחלק התחתון של מסגרת ארגזי המטען (מעגל)
תיבת המטען הדלוקס ממירה בקלות למיטה שטוחה. התצורה שטוחה מאפשרת העמסת מטען גדול יותר
אביזרים סטנדרטיים לתיבת מטען דלוקס כוללים:
בלימת תאורה אחורית
אניה ספריי-אין המותקנת במפעל (לא מוצגת)
משפר את התנגדות החלקה והגנה מפני שחיקה בפני השטח
אביזרים אופציונליים לתיבת המטען הדלוקס כוללים:
מגן בלם ואחור
שטיח מיטת ארגז מטען
מעלית כוח תיבת מטען
זהירות: נשיאת מטען ארוך במיוחד המשתרעת מעבר לתיבה עלולה להשפיע לרעה על היציבות.
כשאתה עובד עם כמה מבעלי החיים החזקים ביותר בכדור הארץ, אתה צריך Gator שיתאים. זו הסיבה שבנינו את ה- XUV855M, מעצמת כוח בלתי נלאית המיועדת אפילו לסביבות התובעניות ביותר. ערמו את העדכון, הכלים וכל דבר אחר שתעבירו - הם לא מהווים בעיה עבור סוס העבודה הזה. הם אומרים שפיל לעולם לא שוכח, וגם לא תשכחו את הכוח העצום של המכונה הזו. להוביל בדוגמה. להוביל בכוח.
