



- מנוע דיזל 65 כוחות סוס
- אפשרויות העברת PowrReverser ™ או eHydrostatic
- הנעה רגילה 4-גלגלים
הסטיילינג הנועז של הטרקטור מעניק מראה אטרקטיבי ופונקציונאלי דומה לזה של הטרקטורים החקלאיים הגדולים יותר. היתרונות של סטיילינג זה כוללים:
זיהוי קל למשפחת טרקטורים
עדכון גריל קבוע ומכסה המנוע בצד הצדדי המאפשר איטום אופטימלי של תא הקירור
מיקום תחזוקה משולב על הגריל הקדמי לגישה קלה לסוללות
פנסי הלוגן בסגנון עגול
פנסי פנס משולבים בסגנון רכב
גרפיקה מודגשת המאפשרת זיהוי קל למשפחת הטרקטורים
עיצוב מכסה מנוע משופע באגרסיביות המעניק מראה רך וחלק יותר ומספק נראות משופרת
פליטה היברידית בבסיס לנראות ובטיחות ברורים של המפעיל
התוצאה מעניקה לטרקטור מראה ותחושה ייחודיים.
מנוע הדיזל 3 צילינדרים, סדרת TNV של ינמאר, כולל שמורת מומנט גבוהה המספקת כוח רב תחת עומסים כבדים.
מנוע זה כולל רמות נמוכות יותר של פליטות פליטות ורמות רעש מופחתות. המנוע עומד בכל דרישות הפליטה הנוכחיות של הסוכנות להגנת הסביבה (EPA) לתקני פליטה סופיים ברמה 4.
3033R תזוזת 1.642
שאיבה טבעית, 3TNV88C מנוע דיזל Yanmar מספק 31.8 כ"ס לטרקטור 3033R.
המנוע משתמש בטכנולוגיות החדישות ביותר כדי לייעל את צריכת הדלק, לשפר את השליטה והדיוק ומפחית את ההשפעה על הסביבה .
מערכת הרכבות המשותפת (CRS) מייעלת את צריכת הדלק ומקטינה את עלויות התפעול *. הזרקת לחץ גבוה מרססת דלק לחלקיקים עדינים יותר אשר שורפים בצורה מלאה יותר. זה מביא לשיפור צריכת הדלק ועלות הפעלה נמוכה יותר.
יחידת הבקרה האלקטרונית (ECU) מספקת בקרת דיוק אופטימלית ודיוק. ECU מפקח ומפקח על המנוע. הוא עוקב ללא הרף אחר תנאי המנוע ומתאים את אספקת הדלק בהתאם כדי להבטיח ביצועים מיטביים ופליטות.
המנוע החדש מגיע עם מערכת לאחר טיפול. המערכת פועלת אוטומטית. פילטר הפליטה מורכב ממסנן חלקיקי דיזל (DPF) אשר לוכד חומר חלקיקי (PM) הכלול בגז הפליטה. תוך שימוש בתהליך ניקוי טבעי, מרבית ה- PM הכלוא במסנן הפליטה מסולק על ידי החום של זרם הפליטה שנוצר על ידי שימוש רגיל. במצבים של טמפרטורה נמוכה, מהירות מנוע או גורם עומס, מתחיל מחזור ניקוי פעיל. במחזור ניקוי זה, טמפרטורת הגז הפליטה מוגברת על ידי הזרקת דלק נוסף במהלך מכת הפליטה של פעולת רכב רגילה לזרז חמצון הדיזל (DOC).
לאחר שעות רבות של שימוש, מסנן הפליטה עשוי לדרוש שירות להסרת אפר.
הערה: * לעומת מנועים שאינם משתמשים בטכנולוגיית CRS.
ניקוי DPF
בהתאם לעומס שנמצא תחת הטרקטור, כמו גם לטמפרטורת הסביבה, לחות ומהירות המנוע, DPF עשוי להצטבר בחומר חלקיקי, ובכך לדרוש ניקוי. ניקוי המסנן נקבע על ידי אחד משלושה תנאים:
הערכה מבוססת זמן שנקבעה לניקוי המסנן הדרוש
חיישני לחץ DOC / DPF
הערכת הצטברות חומר חלקיק על בסיס תנאי עומס
לאחר שהתקיים אחד משלושת התנאים, ניקוי פילטר יתרחש.
ישנם שלושה סוגים שונים של תהליכי ניקוי פילטר:
ניקוי פילטר פסיבי
ניקוי פילטר פעיל
ניקוי פילטר חונה
ניקוי פילטר פסיבי
ניקוי מסנן פסיבי מתרחש באופן טבעי כאשר המנוע מחולל מספיק חום כדי לחמצן חומר חלקיקי. תהליך אוטומטי זה מתרחש ברציפות בתנאי הפעלה רגילים. לא מופיעים סמלים או סמלים של טרקטור בתצוגה במהלך ניקוי מסנן פסיבי.
הערה: ניקוי מסנן פסיבי אינו מצריך מעורבות של מפעיל ואין הפרעה לפעולת הטרקטור.
ניקוי פילטר פעיל
אם לא ניתן להשיג תנאים (טמפרטורה, עומס או מהירות) לניקוי מסנן פסיבי, PM מוסר באמצעות מנקה פילטר פעיל.
כדי להשיג את התנאים הנדרשים, ניהול טמפרטורת פליטה (ETM) מנהל את התחלה ומשך ניקוי המסנן הפעיל. ETM יכול להתאים מספר פרמטרים של המנוע ו / או להזרים כמות קטנה של דלק לזרם הפליטה למשך זמן קצר. הדלק פונה לאדים ומגיב כימית עם הזרזים ב- DOC ליצירת חום לחמצון PM.
חשוב לציין כי בשום זמן לא נדלק הדלק ב- DOC / DPF, ואין להבה בתוך DOC / DPF.
כמו ניקוי מסנן פסיבי, ניקוי פילטר פעיל אינו מצריך מעורבות של מפעיל ואין הפרעה לפעולת הטרקטור.
ניקוי פילטר חונה
במקרים מסוימים בהם ניקוי פילטרים פסיבי ופעיל לא ניקה לחלוטין את ה- PM מהמערכת, יתכן ויהיה צורך לבצע ניקוי פילטר חונה. סביר להניח שהפעם היחידה בה יצטרך לנקות את המסנן החונה היא כאשר הניקוי האוטומטי של המסנן הושבת במשך תקופה ממושכת והתעלמות מרובות מהאזהרות לביצוע ניקוי המסננים או אם השימוש בטרקטור בתנאי עומס קל. בנוסף, כאשר תהליך ניקוי המסנן האוטומטי הופסק בכוונה פעמים רבות או אם ניקוי פילטר פעיל נכשל פעמים רבות בגלל רכיב שנכשל, יתכן ויהיה צורך בבקשה של ניקוי פילטר חונה. במקרים נדירים אלה המפעיל יצטרך להחנות את הטרקטור ולהתחיל בתהליך ניקוי המסנן.
יש להפעיל את תהליך ניקוי המסנן החונה על סמך השימוש והפעלת הטרקטור. התהליך יימשך בערך 30 דקות. לפרטים נוספים, עיין במדריך למשתמש.
מערכת זו מנטרת כל העת את רמת הפיח של הטרקטור, מוודאת שהטרקטור תמיד במצב ביצועים שיא. זה מבטיח ביצועים גבוהים בכל עת.
הערה: מספר השעות שחלפו מאז התחדשות אחרונה ואחוז רמת הפיח ניתן לצפייה בתצוגת LCD.
הערה: כאשר הטרקטור נמצא בתהליך ניקוי פילטרים במהירות נמוכה או בזמן שהוא חונה ופועל, האגזוז ינותב דרך יציאת הפליטה האנכית. בכל המקרים האחרים, האגזוז ינותב דרך יציאת הפליטה כלפי מטה. זה מבטיח השפעה מינימלית על החום למפעיל.
מאפייני המפתח הם:
תכנון צילינדר יצוק בלוק חסכוני לקירור טוב ולחיים ארוכים
הזרקת דלק ישירה
משפר את ההתחלה
מזריק דלק ישירות על גבי בוכנות לשריפה יעילה יותר
מפתחת יותר כוחות סוס לגלון דלק מאשר מנועי הזרקה עקיפים
בוכנות סגסוגת אלומיניום עם יתדות פלדה מובנות הן קלות משקל להפחתת עומסי נושאות מוטות ומספקים מאפייני העברת חום טובים
העיצוב מאפשר סיבולת הדוקה יותר ומנטרל את הרחבת הבוכנה, מה שמפחית מכה ורעש מסטירת הבוכנה
הטבעות העליונות גבוהות יותר על הבוכנה ואטם ראש דק יותר משמש להפחתה ניכרת של נפח גזי הפסולת הבלתי-פתומים ולהגברת יעילות הבעירה.
גלגלי תזמון ותיבות הילוכים להזרקה בעלי פרופיל סלילי להפחתת רעשי המנוע
מערכת דלק אוטומטית מדממת
אין צורך למקד את המערכת אם נגמר הדלק לטרקטור
המערכת תטען את משאבת ההזרקה, הקווים והמזרקים באופן עצמאי ותאפשר התאוששות דלק מהירה להפעלה קלה יותר
הפעלה וכיבוי מפתח מבטלת את כפתור הכיבוי של הדלק
סולנואיד חשמלי מכבה את אספקת הדלק מיד עם כיבוי המפתח
מסנן דלק עם אלמנט להחלפה
מפריד מים
מיכל התאוששות נוזל קירור מאפשר למפעיל לבדוק את מפלס נוזל הקירור מבלי להסיר את מכסה הרדיאטור
תא רדיאטור אטום שומר על זבל ופסולת מחוץ למכסה המנוע
שואב אוויר מסוג יבש עם גוף בטיחות ומחוון שירות אוויר אלקטרוני
מחוון הגבלת אוויר אלקטרונית מתריע בפני המפעיל כשנדרש שירות של מסנן אוויר
עיצוב אלמנטים כפול להגנה מנועית נוספת
קל לשירות
פליטה היברידית
משחרר אדים הרחק מהמפעיל ומפחית רעש מהמנוע
משפר את נראות המפעיל
ערכת פליטה אנכית אופציונלית זמינה
בפעולות רגילות, הפליטה עוברת דרך יציאת הפליטה כלפי מטה
בתהליך התחדשות הפארק, הפליטה תעבור דרך יציאת הפליטה כלפי מעלה
הטרקטור של סדרת 3R זמין עם תיבת הילוכים הידרוסטטית אלקטרונית (eHydro) בלעדית לשלושה טווחים.
נוזל בלחץ מעביר כוח מנוע לגלגלי ההינע דרך משאבה ומנוע
מספק מומנט גבוה להפעלה
מפחית עומסי זעזועים מהמתח
Sauer-Danfoss® מספקת הן את המשאבה והן את המנוע. זה מבטיח שהרכיבים מתאימים זה לזה, ומספק יעילות מירבית.
התמסורת ההידרוסטטית האלקטרונית מתאימה באופן אידיאלי לעבודות בהן הפריון הוא חובה, כגון יישומי מטען או מכסחת.
פקדי כף הרגל של Twin Touch ™ מאפשרים בחירה הן של כיוון הנסיעה והן מהירות עם נגיעה של הבוהן.
מאפייני המפתח של שידור eHydro הם :
מהירויות קרקע אינסופיות, אפילו במצערת מלאה, מאפשרות למפעיל להתאים את מהירות הטרקטור לתפקיד
אין מצמד לשינויי כיוון מהירים וקלים
דוושות כף רגל עם תאום מגע להפעלה קדימה / אחורה מהירה וקלה
בקרת שיוט היא ציוד בסיס
מתג שליטת שיוט ממוקם בקונסולה הימנית לגישה נוחה
בקרת שיוט פועלת ומתנתקת אלקטרונית ומאפשרת הגדרת מהירות מדויקת יותר
תיבת הילוכים eHydro של Sauer-Danfoss משמשת להפעלה אמינה. תכונות העמידות כוללות:
1) פיר טרוניון מזויף גדול עם מיסבי תמיכה גדולים יותר להפחתת רעידות ורעש.
2) חלק מרכזי עשוי אלומיניום יצוק עמיד, חזק יותר בעשרה אחוזים.
3) מצנן שמן הילוכים מקרר שמן הילוכים למשך חיי הילוכים ארוכים יותר.
תכונות הבטיחות של שידור eHydro כוללות:
הטרקטור יתחיל כאשר דוושות כף רגל אחת או שתיהן מדוכאות, אך היא לא תנוע עד ששתי הדוושות יגיעו לראשונה לניטרליות
הטרקטור ייעצר אם המפעיל יעזוב את המושב אך המנוע לא יכבה אלא אם כן המתח המתח (PTO) פועל גם הוא
פקדי כף הרגל Twin Touch של ג'ון דיר מציעים מספר יתרונות מרכזיים על פני דגמי טרקטור תיבת הילוכים הידרוסטטיים (HST).
יתרונות עיקריים על פני דגמי טרקטור HST תחרותיים:
כמה טרקטורים הידרוסטטיים תחרותיים משתמשים בבקרת כף הרגל העיצובית (דוושת עקב) להפעלה
דורש מהמפעיל להשתמש בשני הבוהן והעקב כדי לשנות כיוון, וכתוצאה מכך עייפות מוגברת של המפעיל.
מאפייני eHydro משולבים בקרי
הנוחות של eHydro שולבו במודול יחיד. שילוב של תכונות כמו SpeedMatch ™ LoadMatch ™, MotionMatch ™ eThrottle ™ ובקרת שיוט בסגנון רכב מושך את היעילות המרבית מטרקטורי ההעברה eHydro. כל התכונות הללו הן סטנדרטיות בדגמי ה- 3R ומספקות חווית משתמש קלה ונוחה יותר.
eThrottle
הטרקטורים מסדרת 3R מצוידים בפונקציית eThrottle. תכונה זו נועדה להפוך את הטרקטור לשקט יותר ולהשתמש בפחות דלק. בלחיצת כפתור פשוטה, מהירות המנוע תקושר לתנוחת הדוושה. המפעיל יכול לשמור על המצערת בעצם כל הדרך במצב הנמוך. Rpms המנוע, כמו גם מהירות הטרקטור, יגברו יחד עם תנוחת הדוושה. זה מספק למפעיל נוחות ונוחות כמו גם חסכון בדלק.
שיוט
בקרת שיוט בסגנון רכב היא ציוד סטנדרטי בטרקטורים מסדרת 3R. בקרת שיוט פועלת ומנותקת אלקטרונית והיא ממוקמת על קונסולת המפעיל הימנית.
שומר על מהירות קדימה רצויה ללא לחץ על דוושת הרגל
כאשר מופעל, המפעיל מסוגל לקבוע מהירות שיוט
השתמש בלחצן SET / - כדי להגדיר מהירות שיוט, או כדי להוריד מהירות שיוט / מקסימום
השתמש בלחצן RES / + כדי להגדיר מהירות שייט, או כדי להגביר את מהירות השייט / מקסימום
חיישן מהירות מאפשר גם לטרקטור לשמור על נסיעה מהירה קבועה מראש על הגבעות ומורדות
כדי לנתק את בקרת השיוט, או:
הפעל לחץ על הבלמים
בטל את כפתור בקרת השיוט
דחק בקצרה את דוושת הנסיעה ההפוכה
LoadMatc הוא בלעדי לתעשייה ותכונה סטנדרטית בטרקטורים מסדרת 3R.
אם דרישות המומנט גדלות באופן משמעותי, התמסורת תפחית את מהירות ההנעה של הטרקטור כדי לפצות על העומס המוגבר על התמסורת, ובכך למקסם את המומנט להנעה של הגלגלים ולמזער את הדוכנים.
פקדים מכוונים אוטומטית את פיצוי LoadMatch בהתאם ליישום הטרקטורים. יישומי PTO דורשים פחות תנודות מהירות מנוע, ולכן מתאים את כמות הנפילה בהתאם למהירות ההילוכים. כיוון זה מגביר את היעילות ומייעל את מהירות המנוע ואת תפוקת המומנט על בסיס יישום הטרקטור.
אם בדרך כלל היא מופעלת, ניתן לכבות את LoadMatch באמצעות פקדי המסוף הימני.
MotionMatch, רגיל בטרקטורים מסדרת 3R, ממוקם בקונסולה הימני. הוא מציע שבע הגדרות להתאמת ההפעלה או להאטה עם שחרור הדוושה.
SpeedMatch, רגיל בטרקטורים מסדרת 3R, משפר עוד יותר את פונקציות בקרת השיוט eHydro בכך שהוא מאפשר למפעיל להגדיר את המהירות המרבית מראש. ברגע שתכונה זו פועלת, על המפעיל ללטף את דוושת הנסיעה במלואה כדי לעמוד במהירות המוגדרת מראש של המפעיל. פונקציה זו תשפר את הדיוק והבטיחות, במיוחד ביישומי מהירות נסיעה נמוכים יותר.
יישומי עיבוד או ריסוס סיבוביים הם דוגמאות למצב בו ניתן ליישם את SpeedMatch. SpeedMatch יעבוד במהירות המהירה של קדימה וגם אחורה.
הערה: ניתן להשתמש בבקרת שיוט בסגנון רכב ו- SpeedMatch בשילוב עם LoadMatch כדי למקסם את הפרודוקטיביות
תיבת הילוכים PowrReverser, הזמינה בטרקטורים 3033R ו- 3039R, מציעה תיבת הילוכים קדימה לאחור הפוכה הידראולית. זה מאפשר העברת שאטלים חסרי מצמד בין קדימה לאחור עם מנוף אחד לשינוי כיוון מהיר וקל.
תיבת הילוכים PowrReverser אינה מחייבת את המפעיל להשתמש במצמד כדי לעבור בין קדימה לאחור
תיבת הילוכים המפעילה הידראולית של הילוכים PowrReverser 12x12 תופס את מקומו של מצמד המתיחה מסוג יבש. שתי חבילות מצמד מרובות-דיסק (אחת קדימה ואחת הפוכה) מופעלות באופן הידראולי כאשר מנוף הכיוון (היפוך) ממוקם במצב קדימה או אחורה.
כל אריזת מצמד מורכבת משלושה דיסקים מצמדים גדולים בקוטר 13 ס"מ בקירור שמקוררים בשמן, ומאפשרים פיזור חום מעולה ואורך חיי המצמד.
מאפייני המפתח של PowrReverser הם:
12 מהירויות קדימה ו 12 מהירויות הפוכות
ידית היפוך, הממוקמת בצד שמאל בקונסולת המכשירים, מאפשרת למפעיל לבצע שינויי כיוון מבלי להצמיד
משמרת הסעות מהירה להפעלת מטעינים משופרת
מסנכרנים עם קונוס כפול מאפשרים תזוזות מסונכרנות בין הילוכים לצורך מעבר תוך כדי תנועה בעזרת המצמד
הילוכים חתוכים סליליים להפעלה שקטה
מהירויות מרווחות היטב לעבודות דשא, מטעין ותעבורה
מתג הפעלה ניטראלי מונע את פעולת הטרקטור כאשר ההעברה (הטווח הראשי) אינה ניטרלית
מצמדי דיסק רטוב כפול מספקים חיי מצמד ארוכים
מעבר בין טווחים אינו מסונכרן
תחנת המפעיל מיועדת לכניסה / יציאה קלה מהטרקטור.
דוושות המוצבות בנוחות, כמו גם בקרות מפעיל ממוקמות מחדש, מספקות תכנון פלטפורמה נקי ושטוח, ומעניקות למפעיל מרווח רגליים.
מכסה המנוע והפגושים עשויים מחומר פולימרים מורכב המיועד לחיסול האפשרות של חלודה והתנגדות לשקעים, שיכולים להתרחש עם מכסי ברזל ופגושים. חומר זה מספק מראה ברק גבוה עם עמידות מצוינת ועמידות בפני דהייה מאור השמש.
מבנה מגן הניתן לקיפול קל (ROPS), עם מבודד מובנה ומפחית רעשן.
מאפייני המפתח של תחנת המפעיל כוללים:
ידיות אחיזה גדולות בכל פגוש מקלות על ההפעלה והכיבוי של הטרקטור
תכנון הגה הטיה בציוד בסיס. גלגל ההטיה:
מאפשר למפעיל להתאים את ההגה למצב הנוח ביותר
מספק אישור נוסף למפעיל הכניסה והיציאה של הטרקטור
מאפשר חזרה קלה לתנוחה שהורמה במלואה
מספק הרבה מקום להפעלה נוחה
ידית בורר מעודכן להפעלת כוח MBR מעודכן (PTO) היא ציוד סטנדרטי ומאפשר שליטה עצמאית על PTO האמצעי והאחורי
בקרות הן מקודדות בצורה וצבע לצורך זיהוי ותפעול קלים יותר
ROPS מתקפל בקלות כולל מבודד מובנה להפעלה ללא רעשן
צעד בצד שמאל נמצא בציוד בסיס כדי לשפר את הגישה לתחנת המפעיל
פלטפורמת כף הרגל מורכבת מגומי ומשלבת מחצלת רצים לנוחות המפעיל
דגמי PowrReverser ™ כוללים בקרות מצערת על הידיים והרגליים
פקדי מצערת שימושיים במיוחד בעת שימוש במעמיס
סדרת 4M מעניקה לך את כל התכונות המדהימות של 3E, בתוספת כוח ושליטה בטרקטור חקלאי שגדל לחלוטין. עם מנוע דיזל 4 צילינדרים, תיבת הילוכים eHydro, 4WD וקונסולת בקרה חדשה ואינטואיטיבית בפיקודך, יש לך כל מה שאתה צריך כדי להתמודד עם מגוון רחב של עבודות ביעילות ובקלות.
